Ζητούν να ανοίξουν τα φροντιστήρια. Καταλήψεις σε ελάχιστα σχολεία με το… “καλημέρα” της έναρξης των δια ζώσης μαθημάτων.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στην συντριπτική πλειοψηφία τους έδωσαν χθες -πρώτη μέρα έναρξης της δια ζώσης διδασκαλίας στα Λύκεια- ένα μάθημα υπευθυνότητας και ωριμότητας. Έκαναν κανονικά τα self test και σε ποσοστό τουλάχιστον 90% προσήλθαν στις σχολικές αίθουσες.

Παραφωνία με… “κουφά” αιτήματα -όπως για παράδειγμα να ανοίξουν τα φροντιστήρια αντί για τα σχολεία– αποτελούν ελάχιστα σχολεία που οι μαθητές τους αποφάσισαν αντί για μάθημα να κάνουν κατάληψη και μάλιστα με το “καλημέρα”.

Μέσα στα αιτήματα που προβάλλονται περιλαμβάνεται η αναστολή της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα πανεπιστήμια, η ματαίωση των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων καθώς και η ακύρωση της Τράπεζας Θεμάτων. Για αύριο Τετάρτη το “Συντονιστικό μαθητών της Αθήνας”- μια “συλλογικότητα” που έχει δημιουργήσει το ΚΚΕ και η ΚΝΕ- έχει προγραμματίσει συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, ενώ ανακοίνωσε ότι την Κυριακή 25 Απριλίου θα κάνει στην Γκράβα και ανοιχτή συνεδρίαση.

Ενδεικτικά απόσπασμα της ανακοίνωσης του Συντονιστικού:

Τώρα το τερματίζετε με τα self test! Δηλαδή τα συχνά και επαναλαμβανόμενα τεστ στα πλαίσια του σχολείου από ειδικευμένο προσωπικό, που διεκδικούσαμε το φθινόπωρο και μας λέγατε πως “αυτά δε γίνονται”, τα μεταφράσατε σε δυο τεστ την εβδομάδα που θα τα κάνουμε μόνοι μας! Και θέλετε να πούμε και ευχαριστώ! Εσείς εκεί στο Υπουργείο κάνετε μόνοι σας τεστ και βγάζετε και σωστό αποτέλεσμα;

Και αμα το κάνουμε λάθος και κολλήσουμε τους συμμαθητές μας ποιος θα πάρει την ευθύνη; Εσείς θα λέτε πάλι “Το Υπουργείο τα έκανε όλα τέλεια!” . Πάμε κάλα; Σε λίγο θα μας πείτε να κάνουμε και μάθημα ο ένας στον άλλον, για να μην προσλάβετε καθηγητές!

Διεκδικούμε:

1. ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΘΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ.

2. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΑ. ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.

3. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ: ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΟΔΥ, ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ- ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ.

4. ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΦΕΤΙΝΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.

5. ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΙΚΕΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ!

ΠΗΓΗ: https://www.thetoc.gr/koinwnia/article/den-prolaban-na-anoixoun-ta-sxoleia-kaiarxisan-oi-katalipseis—zitoun-na-anoixoun-ta-frontistiria/


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *